Uživatelská podpora pro software Bytová agenda



     Po skončení bezplatného poskytování služeb stanoveného dle licenčního ujednání, Vám můžeme nabídnout naše další služby – dohodu o aktualizaci, dohodu o údržbě programového vybavení nebo dohodu o špičkové péči (viz přiložené vzory smluv).

DOHODA O ŠPIČKOVÉ PÉČI
  • veškeré upgrade (změny) programů včetně instalace zdarma
  • v případě požadavku jednou měsíčně zdarma návštěvu spojenou s kontrolou a údržbou dat a s přímými konzultacemi problémů (rozúčtování služeb, výpočet nájmu, spolupráce se SIPO atd.)
  • záruku z naší strany za správnost a včasnost zpracování SIPO, rozúčtování služeb a úpravy předpisu
  • zvýhodněnou sazbu víceprací 200 Kč/hod, slevu na další produkty 70 %, garanci návštěvy do 3 dnů
DOHODA O ÚDRŽBĚ PROGRAMOVÉHO VYBAVENÍ
  • veškeré upgrade (změny) programů včetně instalace zdarma
  • v případě požadavku jednou měsíčně zdarma návštěvu spojenou s kontrolou a údržbou dat a s přímými konzultacemi problémů (rozúčtování služeb, výpočet nájmu, spolupráce se SIPO atd.)
  • zvýhodněnou sazbu víceprací 300 Kč/hod, slevu na další produkty 50 %, garanci návštěvy do 5 dnů
DOHODA O AKTUALIZACI
  • veškeré upgrade (změny) programů včetně instalace zdarma
  • zvýhodněnou sazbu víceprací 400 Kč/hod, slevu na další produkty 30 %, garanci návštěvy do 7 dnů